Mitt skrivande: Rapport fran Glasgow

Ja, nu har jag varit i Skottland sedan i fredags. Jag ar har for att resa runt, se landet och skriva. An sa lange har allt gatt over forvantningarna! Igar satt jag pa ett urmysigt cafe Tchai-O Una i Glasgow i fyra timmar och filade pa mitt manus. Det borjar verkligen arta sig! Kanns helt fantastiskt hur ingenting kanns svart langre. Till och med miljobeskrivningar ger jag mig i kast med utan minsta tvekan. Lovely!

Jag ar inne i ett flow helt enkelt. Det ar latt att vara kreativ da man kommer bort fran vardagen i Sverige. Riktigt latt. Jag var nog lite radd att jag inte skulle kunna slappna av har; sa mycket att gora och se. Men det finns sa mycket mysiga cafeer har sa det ar valdigt latt att hitta den ratta stamningen.

Eftersom jag ar i Skottland blia alla inlagg utan prickar pa a och o. Ser lite fel ut, men det ar inte mycket jag kan gora at det.

Hoppas jag ska kunna halla bloggen lite mer uppdaterad framover. Sommar och allt! Typ.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0