Mitt skrivande: Att väga fokus



Här är mitt nya skrivprojekt. Känner mig ganska pepp med att få komma igång med det hela...

Men... Jag har ett "gammalt" skrivprojekt som jag nog måste omarbete först. Har fått tillbaka lite kommentarer från en villig läsare och jag vill verkligen, verkligen ge manuset en chans till (gärna tre om det krävs).

Så att komma igång med det nya projektet får vänta ytterligare. Vet inte om jag fastat i mitt gamla projket... men... jag tror så in i hundan mycket på det! Dessutom tänkte jag försöka att inte göra om det misstag jag gjort två år i rad tidigare (skickat in manuset till förlag i september då ALLA andra skickar) och därför behövs det "sättas på ett kol" (märkligt uttryck).

Så, gammalt projekt först. Nytt projekt sen.

Kan också nämna att "Tre enkla regler finns inte- en romanskola" är nu officiellt min nya bibel. Can't live without it!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0