Mitt skrivande: Amen åhhh!

Så gick jag och lade mig igår och tänkte; snart är jag klar med detta manus och då ska jag ta en paus från skirvandet. Bara under december månad, men ändå, så de små grå får vila och jag kan fokusera på julklappar och få ordning i min nya lägenhet, det är jag V Ä R D!

Två sekunder senare började jag tänka på en triologi som jag haft i bakhuvudet ett tag (typ två år). Ja, nu har jag ju snart avslutat mitt fjärde manus, så en triologi kanske vore på sin plats.

Inte kunde jag sova mer sen...


Kommentarer
Nanna

Spännande liv! :)

Det är väl bara att hänga med. haha

Låter roligt med en triologi! Jag har inte bestämt vad jag ska skriva nu när jag är klar ... och det känns lite tomt. Några nedskrivna idéer bara, men inget jag haft tid att närma mig ännu. Ha det gott!

2011-11-17 @ 15:08:05
URL: http://nannabylund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0