RELEASEPARTY!

Igårkväll hade fina Simona Ahrnstedt sitt releaseparty för sin andra bok "Betvingade".
 
Hon mötte mig med orden:
"Det är som att vi redan känner varandra! Fast vi aldrig träffats... du ser inte alls ut som jag tänk mig!"
Ha, ha!
 
Vi var på vackra Van der nootiska palatset och drack bubbel, åt snittar och prinsesstårta med rosa marsipan och minglade runt. Minglandet gick bättre än väntat.
 
Men jag som inte druckit alkohol på fyra år nöjde mig med ett halvt glas med bubbel. Hade lovat syrran.. Men ett halv glas gjorde mig fnissig resten av kvällen. 
 
Hittade en hel drös med massa bloggmänniskor Som Annelie (http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se) och Nina  från Ninas skrivarlya.
 
Fick också chansen att prata medelstida stridsteknik och ja... medeltid i stort med en herre som hette Oskar. Och så (äntligen!) fick jag träffa fina Åsa Hellberg. Älskade hennes bok "Casanovas kvinna".
 
Men, nu till det viktiga, bilder!
 
 
Inbjudan!
 

 
Jag och kvällens stjärna.
 
 
 
 
Vacker miljö
 
 
Mingelfolk
 


Johanna Lindbäck som gör "smygreklam" för sin nya bok.
 
 
Åsa Hellberg och bloggkollega (som jag redan glömt namnet på...pinsamt...)
 
 
Och så fick vi varsin goodiebag! Förutom boken är min personliga favorit nagellacket. Nice!!!
 
Tack alla för en underbar kväll.
Simona, du är en stjärna!


Kommentarer
MalinC

Så trevligt det ser ut!

Svar: Trevligt, it was.
Nina

2012-08-31 @ 21:01:54
URL: http://berattarperspektiv.wordpress.com
Anonym

Vad kul det var att träffas!!

2012-08-31 @ 21:10:07
Åsa Hellberg

Det var jag ...:)

Svar: Himla trevligt!
Nina

2012-08-31 @ 21:10:36
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/
Fia Filur

Men åh vad kul! Och frissan blev snygg! Håller med, nagellacket ser very nice ut!

Svar: Du är typ den ENDA i hela världen som sagt något om min frisyr. Jag tar det som att resten inte tycker det blev så bra. men tack!
Nina

2012-08-31 @ 21:56:20
URL: http://www.sofiafritzson.com
Anneli

Det var så roligt att träffas, hoppas att vi snart får göra det igen.
Vilken fin bild du har lagt in på dig.

Svar: Ja, verkligen! Kändes så himla märkligt att stå öga mot öga med folk som man följt i skrift under lång tid.Vi får ju se till att VI också fåt hålla i lite releasefester framöver. *harkel*
Nina

2012-09-02 @ 01:15:35
URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/
Helena Milton

Det var himla kul att träffa dig en liten stund och vilka fina foton du tog, very nice! :-)

Svar: Detsamma, detsamma.Lycka till med boken i höst!
Nina



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0