Mitt skrivande: Det härliga livet

Igår eftermiddag låg jag ihopkrupen i sängen. 
Lyssnade på musikhjälpen och såg världen bli mörk utanför fönstret.
Och så tänkte jag.
 
Det här är livet.
 
Några timmar senare hälsade jag på hos min förstaläsare Kajsa. Vi åt lyxfika och pratade livet i stort.
 
Och självklart diskuterade vi mitt nya manus. Finns inget bättre bollplank än henne.
 
Så nu är jag sjukt pepp att fortsätta plottandet.
Igår blev ALLT mycket klarare.
 
Tidigare har jag sagt att jag ska börja skiva på detta manus under julledigheten.
 
Nu känns det som att det verkligen kan ligga inom räckhåll.


Kommentarer
my life

önskade du nån låt då????

Svar: Japps! Nicest thing med Kate Nash. 200 kr bara pling in!
Nina

2012-12-16 @ 21:46:44
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0