Önskelista

Så, nu börjar julen verkligen närma sig.
 
Tänkte därför ge en kort önskelista på böcker (om någon känner att de vill köpa mig något lite extra)
 
- Så gör jag: konsten att skriva av Bodil Malmsten
- Bridge of Clay av Markus Zusak (författare till Boktjuven)
- Valfritt av Amanda Lind (aka Johanna Nilsson). Förslagsvis Francys evangelium
- Styggelsen av Amanda Hellberg (jag veeeet, jag är SÅ efter)
- Konsten att skriva en bestseller av Lina Wennerstam och Katarina Lagerwall
- En man som heter Ove av Fredrik Backman
- Miss Mary Bennets självständighet av Colleen McCullough
- Vad som av Jules Hardy (utom Mister candid, den har jag redan)
 
Vad önskar ni er?
 
Ps. Kommer på massor jag vill ha som inte kommit ut än, så får väl återkomma med en lista med vad jag ser fram emot att läsa under 2013.


Kommentarer
my life

Visste du att Johanna Thydell har gett ut en barnbok.
Ett tips till din systerdotter =)

Svar: I know.Har stått och tjuvläst i den på akademibokhandeln...
Nina

2012-12-17 @ 21:40:27
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com
Anneli

Vilken härlig lista! Jag önskar mig alla böcker av de bloggare som får sina utgivna nästa år. Bland många andra :)

Svar: Som sagt, måste göra en ny lista efter nyår med vad jag vill läsa under 2013.
Nina

2012-12-17 @ 23:52:40
URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0