Regler är till för att brytas

Ja, jag vet vad jag sa, juluppehåll och bla, bla, bla.
 
Men idag har jag varit ledig och tänkt på det hela...
 
Och när jag väl fått lite tid och tänka verkar det ju vara en jättedålig idé. Jag menar jag har ledigt och är inte julstressad och ska inte åka iväg någonstans. Varför skulle jag låta bli att skriva på bloggen?
 
Skitdum idé!
 
Bara idag har jag kommit på typ fyra kul/bra grejer jag ville blogga om. Och så lät jag bli för att "jag hade ju sagt att jag inte skulle".
 
Så, jag skiter vad jag har sagt. 
Jag har haft nog med julledighet.
Mig blir ni (uppenbarligen) inte av med.
 
Ta-ta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0