Semester? Que?

Har min första semesterdag idag. Min första riktigta, betalda semester EVER.
 
Hur gör man?
 
Jag började med att åka ner på stan och byta en väska som gått sönder. Fikade med fina Kajsa och hennes mamma.
 
Sedan köpte jag en ny kalender till mig. Och fick med mig Amanda Hellbergs "Jag väntar under mossen" i farten. LÄNGTAT efter denna bok. Trevlig sommarläsning. Hoppas jag.
 
Sedan blev det nytt café och lunch. Har med mig datorn och skulle skirva lite. 
Men efter att jag ätit blev jag alldeles matkomig... så nu är jag inte alls pepp. Bara trött.
 
Första veckan med mitt nya skrivprojket klar. Jag skrev drygt 10 000 ord på 5 dagar. Har kommit en 1/4 av mitt manus. Gisses! Det går lite för bra.
Eller?
 
 
 
 
 


Kommentarer
Fia Filur

Låter som en bra första semesterdag! Jag läste "Jag väntar under mossan" igår :) Jag säger bara en sak: Miljön. Wow!

Svar: Fortfarande inte kommit så långt. Är inne i mitt eget skrivande.
Nina

2012-07-07 @ 19:52:35
URL: http://www.sofiafritzson.com
Charlotte C

10000 ord på 5 dagar är mycket imponerande! Vad är din hemlighet? :)

Svar: Åka totalt 5 timmar buss varje dag.
Nina

2012-07-09 @ 20:38:56
URL: http://skribentskan.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0