Boråshäng med Linköpingsbor

Trots novemberrusk har jag haft en helt underbar helg!
 
Min bästa killkompis var och hälsade på i Borås med sin fästmö. Visade sig att de är ett riktigt kul par att umgås med för mig och Anders. Vi åt god mat, gick promenad i Borås, såg på massa bra film och skrattade sjukt mycket.
 
Sedan pratade vi en hel del om det kommande bröllopet för min vän och hans fästmö. Jag har tidigare blivit tillfrågade om jag skulle vilja vara toastmaster på deras middag. Vilket fick mig att nästan börja att grina. Nu frågade de om Anders ville toasta tillsammans med mig. Perfekt!
 
Det kommer bli årets fest 2013!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0