Dagstidningen

Jag har under många år saknat en morgontidning när brevlådan funnits sisådär 4-6 våningar NER. Orkar man hämta den innan frukost? Knappast.
 
MEN, nu när jag bara bor 1,5 upp med brevinkast i dörren, så att.... Hej Boråstidningen!
 
Och jag ska erkänna, det är inte alltid jag läser den... Men när jag väl gör det hittar jag alltid guldklimpar som förgyller vardagen.
 
Min fästman har tjatat på mig sedan mitten av förra veckan att jag måste läsa recensionen av "Breaking dawn 2". Och idag skulle jag på toa och då hade han lagt ut den på golvet under toastolen, så jag inte skulle missa den. Mycket praktiskt.
 
Och jag satt och småfnissade på toaletten när jag läste recensionen. Jag vet inte om den är "korrekt" recenserad... men.... måste den alltid vara det?
 
http://www.bt.se/kulturnoje/film/recension-stalvampyr-i-familjerummet(3522489).gm#disqus_thread


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0