Mitt skrivande: Flyt

Jag var med i NaNo.
Jag kom ur det som en vinnare, helskinad.
Och jag känner mig till och med nöjd med min prestation.
 
Det manuset får vila nu medan jag redigerar om ett annat.
Och jag var lite orolig, kasta mig från ett manus till ett annat...? Hur skulle det gå?
 
Men det har gått bra. RIKIGT bra.
Jag vet vad jag behöver redigera om.
 
Dessutom är min egen läslust väldigt stor just nu.
Jag bockar av böcker som står olästa i min egen bopkhylla.
 
Gör dem lästa.
Levande.
Rekommenderbara.
 
Det är ett vackert liv.


Kommentarer
Heléne (Bokglam)

Låter som ett härligt flyt. Bra jobbat med Nano :)!!

Svar: Thanks!
Nina

2013-12-09 @ 22:20:32
URL: http://bokglam.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0