Leva som man lär ut!

Efter att jag skrivit gårdagens inlägg stod jag plötsligt inför ett val: se på Masterchef Sverige eller skriva?
 
Jag tänkte efter och insåg att jag inte hade koll på EN ENDA deltagare i årets säsong.
Varför ska jag då se programmet?
 
Så jag lät TV:n va och satte mig vid datorn istllet. Skrev på ren glädje i en timme.
 
Och i morse; utvilad, med god frukost i magen och håret med perfekt volym, satte jag mig på bussen till jobbet. Skrev HELA VÄGEN. I totalt 40 minuter.
 
*klapp på axeln*
 
Och jag är inte klar än. Har både hemvägen och kvällen kvar.
Tror mars kommer bli en helt fantastisk månad!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0