Kajsa har varit här!

Det innebär bildkavalkad i lycka!
 
Champinjoner som vi slaktade och stekte i smör och vitlök. Mm!
 
Ser ni fågeln? Det är en bevattninganläggning (Kajsa tycke det ordet var lite överdirvet). Men det spelar ingen roll, jag fick två av dessa fåglar i present av henne. Funkar fin-fint!
 
Vi åt jordgubbar (svenska) med glass och chokladpaj!
 
Vi gick på zoo och tittade på massa djur. Och brände oss...
 
 
 
 
 
 
Klipp efter second hand-shopping.
Längst bak har jag mitt senaste manus, sedan skrivböckerna och längst fram allt "bra att ha" när man skriver; pennor, post its och USB-minnen.
 
Vi bakade macarons/makaroner/macaronger. Ni vet GOTT.
 
Citron, choklad/rom och choklad/kaffe.
 
Om kvällen satt i sommarvärmen på min balkong och pratade mina manus. Fattar inte hur HON kan se på mina manus och bara "men skulle du inte kunna göra såhär...?". Och så visar det sig att DET är svaret jag gått och väntat på.
 
American pancakes till frukost. Här med hallon, avokade, mango och lönnsirap.
 
Sedan var helgen slut och Kajsa åkte hem till Götet igen.
Och jag satte mig på balkongen.
Redigering; here I come!


Kommentarer
Fia Filur

Härlig helg! Och champinjonerna är ju megastora!

Svar: Verkligen!Men nu verkar min champinjonodling dött...
Nina

2013-05-19 @ 22:10:10
URL: http://www.sofiafritzson.com
Heléne

Vilka härliga bilder :). Lycka till med redigeringen, kör hårt!!!

Svar: I know! Det var en bra helg...Tack!
Nina

2013-05-22 @ 11:00:42
URL: http://helenesskriverier.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0