Jag var borta i helgen och ni skulle hört min och sambons återförenande!

- Men... jag trodde du skulle ha middagen klar nu när jag kom hem.
- Det lovade jag aldrig.
- Men jag frågade ju om du kunde ha middagen klar när jag kom hem vid halv åtta.
- Ja, och jag frågade vad du ville ha. Jag sa aldrig att den skulle vara klar då.
- Men... marinerade qournbitar...?
- Ja?
- Vi åt det ju två gånger förra veckan!
- Men vi har ju ALLTID marinernade qournbitar i pastasalladen?
- På sommaren ja. Nu är det vinter. Man blir ju bara...förvirrad. Jag gillar ju inte ens marinernade qournbitar...
- Varför har du aldrig sagt något då?
- Jag "hintade" ju förra veckan.
- Mhm...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0