Saker man gör en helt vanlig lördag...

... gifter bort sin bästa killkompis!
 
Brudgummens bror hade gjort tårtan. Bra att ha en bagare i släkten.
 
 
Psst. Kolla in klänningslivet. Det har JAG sytt! Pärlorna tog en dag att få fast.
 
 
Jag och min kära Anders var toastmasters på middagen och dök upp i matchande marinblå kostymer.
 
 
Efter middag och tårta och tal och filmvisning och skartt och gråt... så dansade vi!!!
 
 
Sen blev det vickning.
 
 
Klockan äe 01:32 och detta är gänget som fortfarande dansar. Här till Rednex.
 
 
Söndag förmiddag... och brunch. Här sitter bruden tillsammans med sin nya "syster" och hennes familj.
 
 
Bruden med sin bästa kompis aka brudgummens lillasyster.
Allt är egentligen HENNES fel.
 
 
Solen lyste fin-fint på östkusten,
 
 
Tobias + Pernilla = Sant
 


Kommentarer
Fia Filur

Vilket kanonbröllop! Nice tårta! Och väldigt snygga, matchande kostymer på Anders och dig! Såg en glimt av fina skorna också :)

Svar: Jag kunde knappt gå i de där skorna. Men jäkla va snygga de var!
Nina

2013-09-10 @ 20:09:33
URL: http://www.sofiafritzson.com
Heléne (Bokglam)

Hallå, du är inte bara författare, du är designer/sömmerska också. Fin klänning :)
Och vilket härligt bröllop!

Svar: Allt-i-ett!
Nina

2013-09-10 @ 22:40:32
URL: http://bokglam.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0