Mitt skrivande: Påskplaner

Nu håller du kanske på att planera påskmiddagen.
Eller packa bilen eftersom ni åker till farmor imorgon bitti.
Eller hjälper ungj*vlen att rita påskkort eftersom hen är för trött för att göra det själv, men absolut tänker gå påskkärring imorgon.
 
Jag... Jag planerar skrivande.
 
På söndag ska min man ha sin första inlämning på sitt examensarbete. Så han har bokat bort sig från mitt liv under de närmsta dagarna.
 
Och jag tänker passa på att skriva.
10 000 ord på fyra dagar borde väl inte vara någon konst.
Right?


Kommentarer
Mia Skrifver

Lycka till! Och det går ju om man bestämmer sig för det.

Svar: Precis!Super!
Nina

2014-04-17 @ 13:14:42
URL: http://skrifva.blogspot.fi


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0