- Du skriver så sällan på bloggen...

... sa en vän igår.
 
Och ja... det har varit en sådan vår.
I livet utanför skrivandet har det hänt så mycket.
I helgen som var tjänstgjorde jag som tärna på Tessis bröllop.
 
(Bilden har jag ärligt snott av min syster på http://meandmycow.blogspot.se/. KOLLA IN mina läckra ben! Och ja.... hmm... bruden var vackor hon med)
 
Sånt man också behöver göra.
 
Men nu känner jag av att det varit en händelserik vår.
 
I veckan har jag varje kväll tänkt börja på att läsa igenom manuset jag skrev under NaNo i november. Och varje kväll... orkar jag bara inte.
 
Inte heller städar vi, diskar eller tvättar. Hej stökigt.
 
I helgen firar vi midsommar på Orust och det kommer vara minst fyra timmar på tåg. Kanske kan jag få loss tid då... Eller så sover jag bara.
 
Tur att det snart är semester.
 
Hur är det med er energi i sommarvärmen?


Kommentarer
Fia Filur

Fina ni är! :)
Energi=obefintlig.

Svar: Tack!Tycker inte alls det syns att vi är släkt bara...
Nina

2014-06-19 @ 08:29:29
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0