En heeelt vanlig lördag...

Jag har väldigt svårt att hitta ord för min lördag.
 
Det var ny färg i håret, bubbel och jordgubbar, ringpanik,  sushi i solskenet, tipspromenad, fakirövningar, citronpaj med maräng, konstnärlig avbild av fästmannen, ringpanik igen, paketöppning, pussellösning, linedance, fest med massa god mat, earth hour, kort togs igen och igen och igen, mer linedance och så avslutades den med en natt på lyxhotell.
 
Det var min möhippa.
Och den var perfekt.
Tack alla som var där!
 
Extra tack till:
Kajsa - för att du satt bollen i rullning
Leon - för pedagogisk ledning under fakirövning och stadigt grepp när jag hade ögonbindel
Gustav - för att du fixade tillbaka ringarna jag tappat bort
Love, Filippa och Svenne - för att ni lämnade era städer/länder(!) och förgyllde min dag
Therese - För perfekta presenter och boende
 
Tillägg:
Mia - för du håller koll på/underhåller min sambo


Kommentarer
Fia Filur

Tack för att du är du :)

Svar: Äsch då!
Nina

2014-03-31 @ 15:17:55
URL: http://www.sofiafritzson.com
Maja-Stina

Det låter som en alldeles perfekt möhippa!
Men var självaste ringarna på vift? :O

Svar: Självaste ringarna var på vift. De tappades bort på ett café vi besökte, men vi upptäckte det och caféägaren hittade dem. Pjuh!
Nina

Maja-Stina

Men vilket drama! Och vilken tur! :)

Svar: Oh yes!
Nina



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0