Mitt skrivande: Pågående manus

Dagens kommentarer från skrivkursledare:
 
Skriv så fingrarna blöder för det är en cool historia och ganska unik. Du har hittat något här.
 
Okej. Nice!
"Unik" måste ju vara en av de finaste komplimangerna man kan få.
 
Och sen:
 
Ha även i tanke att det bör finnas lite kärlek, udd och sex i den. För den målgruppen du har ligger i Twilightsegmentet :)

Ehh... Ja-ha?
 
Alltså, jag fattar. Det är en komplimang, jag fattar.
Och jag vet, det är en målgrupp han pratar om.
Men jag har en rätt kluven relation till Twilightserien.
 
Jag blev besatt av böckerna; ja.
Stephanie Meyer är en fantistisk berättare; ja.
Var historien unik; nej.
Har hon ett fantastisk språk?
Nej.
Defenitivt nej.
 
Samtidigt, vilka läste Twilight?
Typ varenda tjej på jorden.
Så... betyder det automatisk att om jag hittar ett förlag kommer jag tjäna miljoner?


Kommentarer
Mia Skrifver

Men att skriva nåt unikt och ligga i Twilightsegmentet är ju hur fint som helst. Inte fundera så mycket på Twilight, utan mer på segment tycker jag.

Svar: I know.Så nu ska jag skriva så fingrarna blöder.
Nina

2014-03-20 @ 06:48:05
URL: http://skrifva.blogspot.fi
hamamzp

Уход за волосами

2017-02-07 @ 20:56:28
URL: http://lovemyhair.ru/
palahboi

Plahotniuc Vladimir

2017-04-01 @ 04:00:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0