Helgen i korthet

Igår var en bajsdag.
Mina hormoner var all over tha place och inget min man gjorde var gott nog.
Jag såg att det han gjorde var bra, rent logiskt visste jag att han gör inget fel just nu. Ändå bört jag ihop och tyckte att han gjorde fe-he-he-el.
 
Mm. Redan vid två ville jag gå och lägga mig för att dagen skulle vara över.
 
Idag känns det bättre.
Maken gick upp en timme innan mig och lät mig sova lite längre. Sedan serverade han varma croassanter med svart vinbärsmarmelad och grönt te till en bra film.
 
Nu har jag duschat, tagit på mig en helt ny gravidtröja som inte sitter åt lika mycket som mina vanliga tröjor och valt nagellack jag ska måla senare idag.
 
Och nu ska jag skriva.
 
Ibland behöver man bryta ihop för att bita ihop.
Jag tror denna redigeringsrunda kommer bli klar idag... 
 
Vad ska jag göra resten av November då?
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0