Nano no more

Idag är sista dagen på NaNo.
Och det är nu alla de som varit med räknar orden.
 
Men jag gjorde ju en liten specialare i år; jag skrev inget nytt jag redigerade.
 
Och i redigerigen försvann en konflikt och därmed 3 000 ord. Så nu är manuset inte lägre över 50 000 ord, vilket det var tidigare.
 
Men redigeringen blev klar. Och manuset är nu hos två testläsare. 
Bara att hålla tummarna för att de inte kommer tillbaka med samma kommentarer som lektören som läste manuset innan denna redigering.
 
Hoppas det är bättre.
 
Under jul kommer jag redigera igen.
Sista gången innan det åker in på förlag är det tänkt.
 
Sedan börjar väntan igen...


Kommentarer
Mia

Den ständiga väntan. En trogen följeslagare.

Svar: Jag har hört att man ibland får bjuda in väntan på adventsfika för att stå ut...
Nina

2014-12-01 @ 07:40:41
URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Fia Filur

Jag glömde till och med rapportera in min sista ordranson, inte för att jag skulle kommit upp i rätt mängd ändå, men det är ungefär det fokus jag haft på NaNo i år. Kanske nya tag nästa nov?

Svar: Absolut nya tag nästa år!!!
Nina

2014-12-01 @ 08:46:04
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0