Onsdag - en inspirationsdag

Först hade jag en två timmars lång lunchdejt med Ingerun och Sofia. Tänk att de tog sig till Borås för att ses. Och så himla härligt det var! Känns som alla har roliga projekt på g. Och så skvallrade vi lite om det senate inom förlagsvärlden...
 
Väl hemma läste jag ett inlägg på Åsa Hellbergs blogg som fick mig att skratta hög, läs HÄR.
Fantastiskt Åsa! Hon säger som det är när det kommer till att skriva böcker.
 
Och så avslutar jag med Deckarna på svt ikväll.
 
Inte skrivit ett ord, men ibland behöver bara bägaren fyllas på!


Kommentarer
Åsa Hellberg

Tack Nina!
Jag ska också kolla på Deckarna,

Kram!

Svar: Inget att tacka för - du är fantastisk!
Nina

2015-02-04 @ 20:08:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0