Bokmässan overload!

Ber om ursäkt, men från nu och fyra dagar framåt kommer det bara handla om Bokmässan.
 
Idag t ex har jag lagt hela kvällen på att välja kläder.
Det visade sig nämligen att exakt alla mina kläder plötsligt blivit extremt fula. Bara sådär.
 
Men efter att ha rivit ut garderoben och provat alla möjliga (och omöjliga?) kombinationer lyckades jag enas med mig själv om fyra utstyrslar.
 
Och där jag innan tänkt att jag skulle vara så himla färgglad. Well...
 
Torsdag-fredag kommer jag gå klädd i mörkblått/grått/svart och lördag-söndag blir det ljusblått och annan ljus färg typ ljusgul eller beige. Såatte...
 
Tur jag har en så färgglad personlighet!
 
Jag har putsat mina skor och målat naglarna.
Och gjort fyra matlådor med bulgursallad.
 
Nu ska jag bara välja smycken...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0