Det var bara en sån dag igår...

- Kul på jobbet
- Hittade (äntligen) skor till bröllopet jag ska på i helgen
- Hittade (också) två blusar som jag nu modellar hemma med; vilken ska jag ha på lördag?
- Köpte en latte som smakade makalöst gott
- Bussen kom PRECIS när jag anlänt till busshållsplatsen, båda gångerna
- Jag lagade mumsig middag med falukorv som till och med fästmannen tyckte var super (Hans kommentar: Det luktar äckligt, men smakar gott)
- Blev bjuden på bröllop hos syssling på Gotland nästa sommar
- Det blivnade brudparet ringde och vi bockade av saker på listan
- Åt morotsmuffins med fästmannan medan vi tittade på Criminald Minds (får vi en son hoppas vi att han blir som doktor Reed)
 
Så att... ja...Livet är underbart.
 
Men...
Jag skriver inget...?


Kommentarer
Fia Filur

Just nu kanske du inte behöver skriva. Ibland måste man leva lite för att ha något att skriva om sen. Så resonerar jag.

Svar: Men det är ju så... så... FEL!!!
Nina

2013-09-04 @ 13:23:12
URL: http://www.sofiafritzson.com
Ostkustbo

Skofyndet, just in time.
Bröllop på Gotland nästa sommar. Vad roligt!

Svar: Skorna klämde som satan!Mm, Gotland nästa sommar.
Nina

2013-09-04 @ 17:01:38
my life

Ja visst är livet underbart och ibland behöver man ladda upp och längta för att orka ta tag i saker och ting..

Kram

Svar: Men det är ju så... tråkigt!
Nina

2013-09-04 @ 21:14:16
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0