Mitt skrivande: Författarlivet

Gott folk!
 
Denna redigeringsrunda är klar.
 
*åskådarnas jubel*
 
Det har tagit tid. Sjukskrivning, graviditet, förlossning och bebis har satt krokben för denna redigering, men nu, NU är jag klar.
 
*applåder, pom-poms kastas i luften*
 
Nu ska jag bara läsa igenom två gånger, en gång rakt igenom och en gång Davids kapitel i följd och en gång Gabriels kapitel i följd.
 
*tystnad*
 
Så jag kan fixa det sista och sedan skicka in till förlag.
 
*tystnad*
 
Ja... så jag antar att det är lite jobb kvar.
 
*mummel från åhörarna, de börjar lämna stadion*
 
Men jag kommer bli klar! Alldeles snart! Säkert innan första september, innan jag börjar jobba. Alldeles säkert. 
 
*stadion är tom*
 
Fan.


Kommentarer
Anna Hansson

Härligt att snart vara klar!! :)

Svar: "snart" är ett bra ord.
Nina

2015-07-28 @ 14:51:27
URL: http://annaprincesshansson.blogg.se
Ostkustbo

Pom pom pom! Sedan får vi gå på boksläpp och mingelparty. Åh vad jag ser fram emot det!

Svar: Jag med...
Nina

2015-07-28 @ 23:41:09
Boktjuven Ingerun

Jubel!!!

Svar: *bugar och bockar*
Nina

2015-07-30 @ 20:20:27
URL: http://www.boktjuven.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0