År 2012

Jag tänkter inte gå igenom månad för månad vad som hänt, för det har inte hänt så mycket.
 
Jag har i år:
- skrivit två manus (inne på förlag just nu).
- startat upp en himla trevlig skrivgrupp med fyra andra donnor runt Göteborgs-området.
 
Så ja, det var ganska fort avklarat
 
När det gäller andra saker i mitt liv har det hänt tusen saker; mitt första fasta jobb, ny lägenhet (nyrenoverad) i ett fantastiskt område, jag förlovade mig och fästmannen bytte karriär. Well, det var kanske inte tusen, men ni fattar. Det andra har varit lite större i år än skrivandet.
 
Men istället för att titta bakåt tycker jag vi vänder blickarna framåt.
 
Jag tror att 2013 kommer bli ett fantastiskt skrivår.
Finns så mycket att se fram emot!
 
Gott Nytt på er!


Kommentarer
Fia Filur

Två manus och en skrivgrupp tycker jag kvalar in som väldigt bra och stora grejer! Och kul att det hänt mycket trevligt i privatlivet också! Men vi toppar det 2013! :)

Svar: Att vi gör!!!
Nina

2013-01-01 @ 12:52:10
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0