Mitt skrivande: Responsen

Vid lunch igår hade jag gjort klart redigeringen på mitt senaste manus.
Så jag pustade ut och skickade iväg manuset till några testläsare. 
Extra spänd med tanke på att jag aldrig provat på att skriva med övernaturliga inslag.
Tänk om det bara var att kasta skiten?
 
På kvällen, när jag satt på tåget till Stockholm började en av testläsarna sms-bomba mig. Hon hade läst 70 sidor och ba:
 
"Denna personen behöver med djup"
"Denna konfliken behöver bygas på"
"Detta namnet behöver bytas ut"
"Detta behöver komma tidigare, annars tröttnar läsaren"
 
Och någonstan bland alla sms stod det.
"Jag älskar din idé"
och
"Så himla bra för att skriva attfantasy första gången"
 
Jag dog lite.
 
Nu ska jag äta hotellfrukost!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0