När man lever i sin egen värld...

Samtal mellan mig och mannen
 
Jag: Du... Nu när jag var iväg på utbildning i fyra dagar... Du funderade inte inte på att diska lite?
Jag sneglar mot diskberget i köket som jag inte hann ta mig ann innan jag åkte.
Mannen tittar på mig som att jag sagt att jag vill skilja mig.
Han: Men jag HAR diskat! Varje morgon diskade jag en liten tallrik, en kniv för smöret och osthyveln. Och på kvällarna diskade jag en stor tallrik till pizzan.
 
Jag...
 
 
 
 
... ger upp och går ut i köket och diskar.


Kommentarer
Jennie

Hahahaha! MÄN! :D Ge honom en slap i huvudet med kakformen alternativt stekpannan från mig! XD Hahahaha :P

Svar: Stekpannan är smutsig...
Nina

2014-12-09 @ 01:27:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0