Gott och blandat

Saker som jag tänkt skryta om/tipsa om länge, men bara inte tagit tag i.
 
Simona Ahrnstedts nya trilogi ska översättas till engelska och lanseras i USA. GRATTIS!
 
Sofia Fritzson har kommit ut med sin första ljudbok och släpper tre kortromaner på förlaget Telegram i höst. De senaste veckorna har hon varit med i tidningarna Frida och SOLO. GRATTIS!
 
Till alla er som tänkt bli författare; det är tufft. Läs det här inlägget. Så viktigt!
 
Till alla er som tänkt bli författare; det är inspirerande; lyssna på Simona hos Clara Zimmergren (välj utan musik, 6 minuter in). Så klockrent!
 
Och till alla som är intresserade av läsande; lyssna på Läs för livet-podden av Johanna Lindbäck. Så bra!
 
Nu ska jag gå och gosa med bebis!


Kommentarer
Anonym

Grattis till alla men varmast grattis till Sofia som jag träffat IRL.

Svar: Hon är bra IRL. ;)
Nina

2015-07-07 @ 12:59:13
Boktjuven Ingerun

Tack för alla tips! Sofias ljudbok dök upp högst upp på Fantasylistan hos Storytell när jag sökte något nytt att läsa. Inte illa. Bra var den också!

Svar: Härligt! Det går bra för vår Sofia!
Nina

2015-07-07 @ 14:08:53
URL: http://www.boktjuven.com
Sofia Fritzson

TACK snälla du! Och tack ni andra också :)

Svar: But of course.
Nina

2015-07-07 @ 16:48:24
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0