Mitt skrivande: Att stå still

Jag har lovat Elisabet Norin att skicka ett nytt utkast av min ungdomsroman till henne (den jag jobbat på hela sommaren). Den skulle vara skickad i torsdags... men jag är inte riktigt klar med sista omarbetningen. Eller ja, jag ska bara skriva in den på datorn. Och det dröjer lite.

Jag har nämligen fått problem med min högra handled. Vet inte om man ska kalla det inflammation i en broskknöl, men ont gör det. Nu har jag i alla fall kommit på att med stöd runt handleden, så känns det mycket bättre! Så igår sket jag i att gå och träna (tänkte att box nog inte är så bra för en paj handled) och stannade hemma och skrev istället. En lien fågel av lycka i bröstet.

Ibland måste man påminna sig själv om vem man är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0