Mitt skrivande: Huvudvärk

Idag har jag försökt "pussla" ihop en roman.

Jag håller på med omarbetningen av min andra roman och idag lade jag in nya avsnitt och möblerade om i kapitlernas ordning totalt!

Precis då jag hade färdigställt det hela kände jag mig alldles yr.

Ligger allt i rätt odning nu?
Har jag glömt något?
Kan det faktiskt bli något vettigt av detta material?


Jag vet att jag kommer att må bättre över det hela om bara någon timme. Nu ligger ju trots allt materialet i samma dokument och i rätt ordning. Nu ska det bara läsas igenom igen för att rätta till alla tidsfel och få språkövergångarna mellan kapitlen mer flytande. Det blir nog bra.

Imorgon blir det nog bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0