Mitt skrivande: Rond två!

Idag har jag pratat med Elisabet Norin om mitt manus. Hon var så himla positiv och tyckte att jag verkligen hade utvecklat historien sedan hon läste den sist.  Hon gav mig massa tips på vad jag ska tänka på då jag skickar in manuset till förlag nästa gång, men höll med mig om att det inte alls är långt borta nu.

Att få hennes gillande betyder oerhört mycket då hon själv jobbat på förlag och idag håller i skrivarkurser. Hon lovade att sända mig manuset med lite kommentarer där hon hittat stavfel och liknande. Åhå!

Elisabet tipsade också om att ta med mig några kopior av manuset på bokmässan och prata med redaktörerna på förlagen direkt. Ingen dum idé. Då får jag också lite press på mig när nästa omarbetning måste vara klar. 

Det är så nära nu gott folk! Planera in ett releasparty till våren!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0