Tio bra saker om mig

Wow! Eldtunga (http://dromavglas.blogspot.com/) har bestämt sig för att dela utt ett bloggpris...till mig! Motiveringen lyder:

"För att du hjälpt mig så mycket med mitt manus och för att du har en intressant blogg. Du verkar vara en kreativ person som inte drar sig för att hjälpa en amatör med en tokig dröm. Plus att jag hoppas ditt manus blir en bok en dag. Bara det är värt ett pris!"


*bugar och bockar*

Är extra förtjust att hon har så stort förtroende för mig och mitt skrivande. Eftersom jag nu fått detta fina pris ska jag tydligen skriva en lista med tio saker som jag är bra på. Here we go:

Jag är bra på att:

- ha koll (oranisera, skriv upp och ha alltid kalendern redo!)

- ge komplimanger (till alla om allt)

- se det goda i andra människor (inte alltid en bra sak dock...)

- skriva (ja, lite skrytig måste man väl vara)

- sy (när jag väl gör det)

- äta med pinnar (är ju lite extra kul också)

- prata om böcker (kan jag göra i många, många timmar. Fråga mig inte om tips om du inte har tid att lyssna på svaret)

- ha positiv attityd (är inte alla dagar min pojkvän håller med mig om det dock)

- laga mat (fick, kött, vegetariskt you name it!)

- hitta lösningar på problem (avskyr problem. Låt oss eliminera dem, allihopa!)


Kommentarer
Eldtunga

Coolt att kunna äta med pinnar. Jag kan bara äta med händerna och med kniv och gaffel.

2011-06-03 @ 19:10:38
URL: http://dromavglas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0