Guldkant

När jag hämtade posten igår låg denna goding och väntade på mig i brevlådan.



Det är Elisabet Norin (tidigare även refererad till som min lektör) som har gett ut en ny bok om skrivande och alla dess regler (Isaberg förlag).

Och om man öppnar boken längst bak står det om Elisabet som handledare.


Okej, nu syns det inte så tydligt... Men längst ner står det:

"Elisabet Norin uppfyllde mina förväntningar med råge. Hennes kommentarer var väldigt pedagogiskt skrivna och hon kom med konstruktiva förslag om hur man skulle kunna göra vissa omändringar."

That´s mine words!

Så nu vet ni vad jag kommer syssla med idag.
Tata!


Kommentarer
Nilla

Tack för tipset.

När jag nu snart slutar min skrivkurs får man ju ta och kursa till det på egen hand.

2011-05-25 @ 20:09:06
URL: http://nillalivet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0