Mitt skrivande: Pausmusik 3

Ja, ja, men jag måste bara få berätta!

I lördags kväll skulle jag och pojkvännen hem från ett par vänner där vi spenderat kvällen. Vi stod nere i Brunnsparken och skulle försöka hitta en spårvagn som gick åt rätt håll. Typ.

Och så plötsligt får jag syn på honom. Där kom HAN gående emot mig. Jag bara VISSTE.
Slog pojkvännen i sidan och fnissade.

Han: Vad är det?
Jag: Jag såg honom!
Han: Vem?
Jag: Rasse, jag såg Rasse!!!

Och jag kan tänka mig att ni fattar precis lika lite som han gjorde just då.

Rasse är en karaktär i mitt senaste manus. Min FAVORITkaraktär ever!

Och där var han, mitt på gatan i kyligaste Göteborg.

*fniss, fniss, fniss*

Hade nog aldrig gissat att han skulle haft mörklila manchesterjacka... men när jag såg det var det så självklart!


Kommentarer
Nanna

Jag fattar precis! Har sett mina två huvudkaraktärer på spårvagnen. De klev på och satte sig bakom mig. Jag höll andan. :)

2012-01-16 @ 20:55:03
URL: http://nannabylund.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0