Mitt skrivande: Hur gick det då?

1 900 ord. Och vissa scener kändes riktigt bra.
 
Läste några gamla kapitel för att minnas stämningen. Fick hålla mig för att inte börja gapskratta. Jag är rätt störd ibland ( eller ja, en av mina karaktärer, men om hon får er att skratta också så kommer jag ta på mig HELA ansvaret).
 
Hann med rabarberpaj, dopp i större pöl och filosofiska samtal i Alingsås också.
 
Och i Borså missade jag bussen och blev "tvungen" att stanna till på espresso house för en kopp te. Kände in känlan. Det är här jag ska bo alltså. Känns bra.
 
Eller ja, inte på espresso house alltså. Utan i Borås.
 
Blir bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0