Mitt skrivande: När det går framåt

Testläsare två hörde av sig igår; hon hade sträckläst och älskade.
 
Idag hörde testläsare tre av sig. Hon älskade också.
 
Fått lite kommentarer på förändringar/förbättringar och känner mig så sjukt tillfreds. Detta kommer gå så bra!
 
Mitt enda riktigt stora problem är slutet. Det svajar. Och jag vet inte riktigt själv hur det ska sluta. Någon röstade för lyckligt, någon annan tyckte att jag tog den enkla vägen. Får tänka lite på saken...
 
Undra vad lektören kommer säga...?


Kommentarer
Fia Filur

Härligt!!! :)

Svar: Eller hur!
Nina

2012-10-19 @ 13:56:53
URL: http://www.sofiafritzson.com
Helena Milton

Att höra vad lektören säger är hur spännande och givande som helst. Mycket lärorikt och mycket bra men sedan måste man själv sålla och välja vad man ska bearbeta och vad man ska låta vara som det är. Lycka till!

Svar: It is! Ska bli spännande eftersom lektören läser om ett manus som jag bearbetat. Hoppas hon tycker det har förbättrats.
Nina

2012-10-22 @ 14:02:48
URL: http://www.helenamilton.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0