Mitt skrivande: se där ja!

På fredag har det faktiskt gått fyra veckor (= en månad) sedan jag skrev klart mitt manus.

Och just nu ser det ut som jag kommer sitta sex timmar på tåg då...

Så att, läsa manus kanske?

 

Ps. Ibland får vissa (läs: min pojkvän) för sig lustiga saker, såsom att det viktigaste när man går och handlar mat till nya hemmet är ett paket päronsplitt. Ibland har han HELT RÄTT!!!

Ps 2. På fredag har också mitt andra manus befunnit sig på förlag i tre månader. Saknar fortfarande besked från TRE förlag. Så att...?



Kommentarer
Fia Filur

Oj, har det redan varit inne 3 månader, tiden går fort!
Men alltså, ja, läs! Läste mitt igår...

Svar: Ja, jag har inte alls reflekterat över det hela. Känns som jag MÅSTE börja redigera mitt manus nu innan responsen från det andra manuset börjar trilla in...
Nina

2012-09-10 @ 17:27:50
URL: http://www.sofiafritzson.com
Nillas liv på pinnen

Åh, denna väntan. Men det ska ju vara färden och inte målet som är mödan värd. Ju.
Fan tro't.

Svar: Ja, fast den har varit lugnt. Faktiskt. Har haft annat att tänka på.
Nina

2012-09-10 @ 17:54:55
URL: http://nillalivet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0