Rapport från sjukstugan

Ja, jag är på bättringsvägen, så det är inte så illa som det låter.
 
I fredags fick jag ett lektörsutlåtande från fina Lisa Bjärbo som jag väntat på. Jättebra kommentarer som verkligen öppnade mina ögon för min egen text. Rätt sjukt att andra kan göra sånt.
 
I lördags träffade jag skrivartjejerna.
Hade fruktansvärd huduvärk, men det var väldigt trevligt. Var faktiskt första gången vi sågs alla fem. Gott fika och manussnack. Var också lite extra kul när vi hade positiva kommentarer från förlag att diskutera och Nanna som visade upp sin nya bok "Lyhört föräldraskap" som hon tagit bilderna till. Så fin!
 
 
Resten av lördagen spenderade jag illamående på toalettgolvet. Spydde aldrig, men varför chansa?
 
Så idag är jag lite piggare.
Har deklarerat (klapp på axeln) och läst lite i mitt manus aka nästa redigeringsprojekt. 
Ska nog dricka en kopp te...
 


Kommentarer
Fia Filur

Ikväll har jag ont i huvudet och mår illa. Tycker jag har det alldeles för ofta :( Bra att du är piggare!

Svar: Nu får vi sluta upp med det här att vara sjuka!
Nina

2013-04-15 @ 20:41:26
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0