NaNoWrMo: Utvärdering

Efter att nu utsatt mig själv för detta experiment och November nått till enda kanske det är dags att prata lite om hur det gick.
 
+
Manuset gick bra att skriva, RIKTIGT bra!
Jag kom över 50 000 ord redan i måndags, flera dagar innan tiden gått ut. Och jag är så himla glad/nöjd/stolt. Jag vet att jag kommer ha en hel del arbete framför mig under redigeringen, men för ett halvår sedan hade jag aldrig kunnat drömma om att skriva ett manus som detta.
 
Jag grät till mina egna scener för första gången.
 
Så himla kul att kunna följa statestiken; hur det går för mig, men också mina vänner. För mig blev detta mer peppande än stressande.
 
Kul grej i novembermörkret. Vad annars skulle man pysslat med den här månaden
 
-
När jag sa till min sambo att jag skulle vara rätt upptagen i november och inte hinna med att hjälpa till med hushållet lika mycket, tänkte jag i min enfaldhet att han kankse kunde ta lite större ansvar...
Vi har levt i en svinstia.
 
Träning. Eller frånvaro av träning.
 
Frånvaro av läsning. Har inte läst en bok under hela november...
 
 
 
 
 
 
Om jag kommer göra det igen?
Absolut!


Kommentarer
Fia Filur

Jag är på för nästa nov också! Och till nästa gång vet din sambo vad som gäller; städ, tvätt, handling och matlagning är hans uppgifter :)

Svar: Jag tror säkert han glömt bort det tills dess..
Nina

2013-12-01 @ 22:23:38
URL: http://www.sofiafritzson.com
Mia Skrifver

Kan ju också hända att tårarna kommer lättare när man är så mitt inne i projektet att det liksom inte finns nåt avstånd, så där som det är i november när man intensivskriver.

Svar: Det där med att "det inte finns tid till avstånd" gillar jag. Var nog precis så det var.
Nina

2013-12-02 @ 07:54:01
URL: http://skrifva.blogspot.fi
Sambon

Jag tror att det måste planeras bättre i tid nästa gång, jag hade 8 examinationer, två inlämningsuppgifter och fick gå upp klockan 5 varje morgon. Inte som att jag hade kopiösa mängder tid att sköta ALLT hela månaden. Så jag fokuserade på första hälften, när det skrevs =)

Svar: Ja, ja, ja.Puss, puss, puss!
Nina

2013-12-03 @ 16:00:49
Åsa Hellberg

Bra jobbat!!

Svar: *bugar och bockar*
Nina

2013-12-05 @ 23:09:37
URL: http://hellbergcoaching.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0