Mitt skrivande: Första bra dagen

Jag tycker det ofta det kan vara klutrigt när man börjar på et nytt manus; å ena sidan är man spänd och exalterad å andra sidan hittar man inte alltid tonen från start vilket kan ställa till med problem.
 
Ikväll skulle jag skriva till klockan nio. Det var trögt i morse, så jag tänkte tvinga mig till kockan nio. Och plötsligt var klockan kvart över nio. Och jag satt i soffan; kissnödig som attan och knattrade med tangenterna.
 
Åh, där var den, tonen. 
Jag har hittat den nu.


Kommentarer
Kati

Jaaa, hurra! jag hittade den också, igår kväll! Heja oss!

Svar: Så heja oss!
Nina

2013-01-04 @ 00:44:17
URL: http://katarinapersson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0