Music baby!

Det fantastiska med Spotify är att man bara "klick, klick, klick, åh här var ett band jag aldrig hört talas om förut, undra hur de låter..."
 
Häromdagen hittade jag bandet Imagine Dragons.
 
Och första låten, Radioactive, passar mitt nya manus perfekt. I alla fall melodin, texten får man nog vara lite mer filosofisk med.
 
Imagine Dragons – Radioactive
 
Lyssna på låten, tänk; mörker, en storstad där det alltid regnar och tänk död, massa död. Och blod. Och en tjej som måste stå upprätt och stänga alla känslor inne.
 
There you go!
 
 
Ps. Och när jag kom till dagens spinningpass var denna låt med. Jag ser det som ett tecken.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0