Tjo lenn!

Bloggen, need your help!
 
Håller på och skriver och har en rätt störd karaktär som jag tänkt ska gå och dra skämt om döden hela tiden.
 
Problem: Jag kan inga skämt om döden.
 
Och när jag googlar på internet handlar skämten om döda bäbisar, döda judar, döda blondiner eller döda negrer.
 
Så att...
 
Jag behöver hjälp.
 
Vet du något skämt som handlar om döden? Eller har du något förslag på vad man skulle kunna skoja om?
 
Det är döden som fenomen jag är intresserad av. Alt killen i kåpa med lie.
 
Och de behöver inte alls vara bra.
 
Tack!


Kommentarer
Nanna

Kikade på Allt faller på TV4 play. Där är ska Rheborg dra skämt om döden på Fonus. Kanske nått uppslag? Tror det var i avsnitt 4.

Svar: Inte sett, men ska genast kolla in.Tack!!!
Nina

2013-01-18 @ 18:21:00
URL: http://nannabylund.blogspot.se
Nanna

Försvann det jag skrev?

Svar: Näe, bloggen är bara seeeeg...
Nina

2013-01-18 @ 18:21:53
URL: http://nannabylund.blogspot.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0