Mitt skrivande: Tystnaden

Ber om ursäkt för tystnad.
 
Min dator kraschade (igen) och jag orkade inte ta tag i det.
 
Så jag tog en blogg- och skrivpaus och hade bara semester. Och läste böcker.
 
Inte helt fel.
 
Men i lördags gjorde datorn en dödsryckning och tack vare det har jag lyckats läsa manus i helgen.
 
Och det är så lurigt; jag har förlag som gärna vill läsa igen, men när vet man att man gjort tillräckligt?
 
Förlagens kommentarer är ju alltid luddiga och man får helt enkelt göra sin egen tolkning (vilket jag förvisso tror är bra, det är ju DITT manus).
 
Samtidigt... så jobbigt att lägga massa tid/energi och inte veta om tiden investeras rätt...
 
Men jag kämpar på.
Ytterligare lite pet och sen in på förlag.
Innan augusti är slut har jag lovat. Men det kommer säkert bli tidigare än så.
 
 


Kommentarer
Kati

Jaa, svårt det där. Om de inte föreslagit några konkreta ändringar är det ju verkligen inte lätt att veta. Har de det?

Svar: Nja... Det stod lite om vad de tyckte saknades. Så jag står ju inte helt tomhänt.
Nina

2013-07-29 @ 14:49:32
URL: http://katarinapersson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0