Mitt skrivande: The plan

Jag planerar mycket just nu.
Planerar vilket manus jag ska redigera i vilken ording.
 
Vilka scener jag ska skriva till.
Vilka scener jag ska ta bort.
 
Vilka karaktärer/konflikter jag behöver ändra.
 
Jag har inte börjat riktigt än.
Jag... planerar.
 
Borde kommit förbi den fasen snart tycker jag...?
 
Har fått kommentarer på mitt senaste manus från tre testläsare. Och de är väldigt överens:
Bra idé, men skelettet behöver mer kött.
 
Jag kan skriva fram mer kött.
 
Promise!
 
 


Kommentarer
Fia Filur

Låter som en bra plan! Planering är kul!

Svar: It is!
Nina

2013-06-04 @ 22:28:33
URL: http://www.sofiafritzson.com
Kati

vad härligt när testläsarna är överens. :))
Ja, är det inte ett ständigt planerande, spånande och brainstormande? :)

Svar: Absolut!Och det tar aldrig slut...
Nina

2013-06-04 @ 22:29:21
URL: http://katarinapersson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0