Vecka 2

Det sägs att vecka två är tuff för NaNoWrimos.
 
Det första kärleken till texten har gått över och man börjar ifrågasätta sin historia; kan det verkligen bli något av detta? Alls?!
 
I tisdags skrev jag 2 500 ord och tänkte att vecka två ägde!
 
Sedan kom onsdagen där jag typ inte skrev någonting.
Eller på torsdag.
Fredag var också rätt tung...
 
Egentligen är det nog först idag som det känns som jag börjat fått upp tempot igen.
 
Och det är egentligen inte manusets fel.
Jag har haft andra saker i mitt liv som tagit kraft och gett mig yrselatacker.
 
Men det verkar gått över nu.
In i vecka tre.
 
Enligt statestiken kommer jag trilla över 50 000-strecket den här veckan.
Enligt min egen uträkning kommer jag skriva ytterligare ett par tusen ord efter det.
 
Ett så långt manus har jag aldrig skrivit tidigare!!!


Kommentarer
Fia Filur

Vecka 3 kommer bli super!

Svar: It was.
Nina

2013-11-17 @ 19:26:18
URL: http://www.sofiafritzson.com
Mia Skrifver

Gör väl inget om man har lite sega dagar bara man tar igen det sen. Så kör på bara!

Svar: Mm.O-sega dagar skall komma till den som anstränger sig.
Nina

2013-11-17 @ 20:21:53
URL: http://skrifva.blogspot.fi
Boktjuven Ingerun

Härligt grattis! Jag har inte dina siffor, men har också skrivit mitt längsta manus. Dock får man se hur mycket som blir kvar efter redigering.

Svar: Mina manus blir ofta något längre vid redigering.
Nina

Heléne (Bokglam)

Vad duktig du är! Och vad kul att du kommit så långt. Vecka 3, nu kör vi!

Svar: Tack!Ja, kör, kör, kör!
Nina

2013-11-18 @ 22:06:54
URL: http://bokglam.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0