NaNoWrMo

Drygt två veckor kvar till takeoff!
 
Och jag är redan sjukt peppad.
Har inte allt helt klart än, men oj, oj, oj vad jag längtar att skriva det här manuset.
 
När jag var på bokmässan pratade jag med en förläggare som sa att de sökte kärlekshistorier med en twist till sina ungdomsromaner.
 
Ni anar inte vad jag kommer kunna erbjuda efter november månads slut...
 
Idag har Maria på debutantbloggen gett sina bästa tips:
http://debutantbloggen.wordpress.com/2013/10/15/pa-begaran-marias-basta-nanowrimo-tips/#comments
 
Ni andra där ute, som gjort detta förut, har ni tips/tankar/idéer?


Kommentarer
Heléne (Bokglam)

Nu blir det planering för hela slanten. Sen bara njuta av skrivandet. Ska bli så skööööönt att få skriva fritt och inte bara redigera, redigera, redigera. Sen att redigerandet också kommer en dag, det får man tänka bort ;)

Svar: I know!Gissar att det är ni som är bokglam på NaNoWrMo?
Nina

2013-10-15 @ 21:46:12
URL: http://bokglam.wordpress.com
Lugn. Det ordnar sig.

Hej!
Så kul att du också ska vara med! Är det första gången? Det är det för mig. Vad heter du i Nanowrimovärlden?

Det är nästan lite jobbigt att vara såhär peppad och inte få börja än. Men snart är det dags!

Ha det fint!
/Liv

Svar: Första gången.Brukar snitta ett manus på 3 månader annars, så detta ska bli... *harkel* intressant.

Addat dig.
Nina

2013-10-16 @ 16:52:12
URL: http://www.lugndetordnarsig.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0