Återuppstånden!

Hej bloggen!

Jag vet att jag varit extremt tyst de senaste månaderna.
 
Och det handlar inte alls om att jag tappat interesset för dig.
Det är bara det att jag fått en inneboende.
 
 
Jag och maken kaller honom Janne. Inte för att vi vet att det är en kille, men vi har flest tjejnamn, så vi tänker att detta kanske kompenserar på något sätt...
 
Så när jag i somras tänkte att jag skulle skriva hela min semester... är sanningen att jag var sängliggande i tre veckor av fyra.
 
Illamående och trötthet tog över mitt liv totalt och jag såg paniken i makens ögen:
"Ska det vara såhär i NIO månader?!"
 
Det ska det tydligen inte,
 
Nu har jag piggnat till, illamåendet har nästan gett med sig helt och piggheten är tillbak, hej vecka 15!
 
Så nu tänkte jag ta tag i den här bloggen igen.
Och skrivandet.
 
SOM JAG HAR SAKNAT SKRIVANDET.
 
Nu kör vi!


Kommentarer
Fia Filur

Ihh, så söt! Välkommen tillbaka :)

Svar: Kollegorna kallar den "gullig".
Nina

2014-08-31 @ 14:49:39
URL: http://www.sofiafritzson.com
Mamma

Och din syssling hette Björn innan Therese sa hej till världen.

Svar: Ha, ha! Just det!
Nina

2014-08-31 @ 15:18:32
Mia Skrifver

Men vad kul! Och att du är tillbaka från illamåendet.

Svar: Eller hur!
Nina

2014-09-01 @ 07:26:22
URL: http://skrifva.blogspot.fi
Skriva läsa leva

Grattis!

Svar: Tack!
Nina

2014-09-01 @ 11:02:12
URL: http://skrivalasaleva.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0