Hej igen!

Saker som händer  när man är frånvarande från bloggen:
 
Man äter jag-har-skickat-in-manus-till-förlag-glass
 
 
Man tar "ett glas vin" med Annika Estassy som var i Borås på Bokdagarna och får en signerad kopia av hennes nya bok. Väldigt roligt att sitta och lyssna på när en av Annikas förlagskollegor och deras förläggare från bokfabriken småtjafsade om slutet på kollegans nya bok. Hur BORDE karaktären reagera?
 
 
 
Man är hemma i Småland och firar egentligen mamma som fyllt 50 och en vän som fyllde 25. och ändå var det enda som fastnade på bild när maken hjälpte mormor plocka syrener.
 
 
Man har ett behov av oregano eller dragon eller basilika och går ut på balkongen och hämtar kryddorna.
 
 
Man åker till Alingsås och firar en student som efter sin student flyttade till Holland,
 
 
Typ så.
 
Faktum är att jag skickat in två olika manus i vår till två olika förlag under våren. Ett i februari och ett i maj. Och till nästa helg drar jag igång läsningen på mitt tredje manus som jag hoppas kunna skicka in till hösten.
 
Jisses... hur hinner jag allt?!


Kommentarer
Mamma

Du kunde ju ha bett om någon bra födelsedagsbild så hade dem kommit i ett nafs.

2014-06-07 @ 15:59:31
Annika Estassy

Men hur kunde vi glömma att ta en selfie när vi sågs i Borås?!

Svar: Jag vet inte. Kanske hade vi för trevligt?
Nina

2014-06-09 @ 00:23:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0