Mitt skrivande: 2015 - bringt it!

Så, vi har avslutat ett toppenår. 2014 levererade på nästan alla sätt möjliga för mig... förrutom när det gäller skrivandet.
 
Och nu har det börjat dyka upp "skrivmål" och "läsmål" på bloggar, dvs vad man tänker uppnå under 2015.
 
Eftersom jag snart kommer ta klivet in i mystiska mammaland känner jag att "mål" nog är svårt för mig i år...
 
MEN, jag tänkte att det kanske är dags att denna blogg återgår till att vara det den var tänk till för början - en blogg om skrivande, om böcker och passionen. För helt ärligt - under 2014 har jag varit upptagen med att gå på bröllop och vara gravid; skrivandet och läsandet har hamnat i skymundan.
 
2015 är året då jag återtar skrivandet på min egen blogg.
Man kan ju ha åsikter om att MIN blogg styr jag själv över, men ehh... ja... de åsikterna kan vi väl låta vara. Okej?
 
Okej.
 
 
Vad ska jag skriva om då?
Just nu har jag inte den blekaste.
 
Jag hoppas på att jag kommer skriva om de redigeringsmödor jag ska genomgå nu i januari-februari, om skrivarlyan jag kommer börja inreda i mars och lite allmänna funderingar på läsande/skrivande. Och så kommer jag tipsa om tips på skirvtips. Jag inser ju det - det finns andra som gör det så mycket bättre (*host* Simona). 
 
Och självklart kommer jag fortsätta skriva om jakten på förlagskontrakt.
Kanske också något om att "fortsätta skriva på föräldraledigheten". 
 
Är det något ni känner vore spännande att läsa om?


Kommentarer
Sofia Fritzson

Tycker det låter spännande att följa med på resan; redigering, bebis, flytt!

Svar: Eller hur! 2015 äger redan.
Nina

2015-01-02 @ 16:31:27
URL: http://www.sofiafritzson.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ordet är ditt!

- en blogg om skrivande

RSS 2.0